Запис Детальніше

Класифікація рекламодавців періодичного видання

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація рекламодавців періодичного видання
 
Creator Яшкіна, О.І.
 
Description У статті запропоновано застосування
кластерного аналізу для виділення груп
рекламодавців, які відрізняються ставленням щодо періодичного видання. Опитування проведено як серед існуючих так і серед потенційних клієнтів періодичного в идання. Для кожної з отриманих груп розроблено маркетингову стратегію співпраці. In this paper it is proposed the usage of cluster analysis for selecting the groups of advertisers that have different attitudes
regarding periodical. The survey was
conducted among existing and potential
customers of periodical. The marketing
strategy of cooperation is developed for each
of the groups received.
 
Date 2013-12-16T09:23:04Z
2013-12-16T09:23:04Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Яшкіна О. І. Класифікація рекламодавців періодичного видання / О. І. Яшкіна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 42 (2). - С. 389-393.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет