Розвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологій
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологій
|
|
Creator |
Аль-Акіді, Б.Ф.
|
|
Description |
У статті розглянуто структуру маркетингової інформаційної системи банку. Охарактеризовано основні підсистеми даної системи. Автором запропоновано враховувати основні тенденції розвитку інформаційних технологій при проекту- ванні у банку маркетингової інформаційної системи. The structure of the marketing information system of the bank is discussed in the article. There are described the major subsystems of this system. Author proposes to take into account the main trends in information technology when projecting the bank marketing information system. |
|
Date |
2013-12-16T09:28:54Z
2013-12-16T09:28:54Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Аль-Акіді Б. Ф. Розвиток банківської маркетингової інформаційної системи в умовах нових інформаційних технологій / Б. Ф. Аль-Акіді // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 9-13.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/945 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|