Запис Детальніше

Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг
 
Creator Гайдукович, Д.С.
 
Description Статтю присвячено проблемам методичного супроводу маркетингу послуг у рамках загальної системи управління банківськими установами. Автором розглянуто інструменти маркетингового та стратегічного аналізу, визначено можливі напрямки застосування їх при організації маркетингових досліджень; надано порівняльну характеристику даних
інструментів і критерії ефективності їх
застосування.This article is devoted to the problems of methodical support of marketing services within the overall system of banking
institutions. The author considered tools of
marketing and strategic analysis identified
possible areas of application in the
organization of marketing research, presented
comparative data characteristics tools and
performance criteria for their application.
 
Date 2013-12-16T09:37:54Z
2013-12-16T09:37:54Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Гайдукович Д. С. Характеристика інструментів маркетингового аналізу в сфері банківських послуг / Д. С. Гайдукович // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 50-55.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/948
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет