Запис Детальніше

Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства
 
Creator Кузнецова, І.О.
Кузнецова, И.А.
Kuznetsova, I.
 
Description У статті узагальнено розробки вітчизняних
фахівців стосовно побудови та застосування ланцюга утворення вартості зерна. Обґрунтовано власну систему утворення вартості товарного зерна. З її використанням визначено ключові фактори успіху суб’єктів зернового ринку. In the article works of domestic specialists in relation to the construction and application of value chain of grain are generalized. Own system of formation commodity grain value is grounded. With its usage certainly key factors of success of grain market subjects are defined.
 
Date 2013-12-16T11:25:40Z
2013-12-16T11:25:40Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кузнецова І. О. Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства / І. О. Кузнецова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 234-239.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/964
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет