Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства
|
|
Creator |
Кузнецова, І.О.
Кузнецова, И.А. Kuznetsova, I. |
|
Description |
У статті узагальнено розробки вітчизняних фахівців стосовно побудови та застосування ланцюга утворення вартості зерна. Обґрунтовано власну систему утворення вартості товарного зерна. З її використанням визначено ключові фактори успіху суб’єктів зернового ринку. In the article works of domestic specialists in relation to the construction and application of value chain of grain are generalized. Own system of formation commodity grain value is grounded. With its usage certainly key factors of success of grain market subjects are defined. |
|
Date |
2013-12-16T11:25:40Z
2013-12-16T11:25:40Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кузнецова І. О. Формування споживчої цінності як засновок стійких конкурентних переваг підприємства / І. О. Кузнецова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 43 (3). - С. 234-239.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/964 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|