Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства
Современные подходы к анализу объема реализации продукции для оценки конкурентоспособности предприятия Modern approaches to the analysis of the volume of sales of products to assess the competitiveness of enterprises |
|
Creator |
Семенова, К.Д.
Семенова, Е.Д. Semenova, K. |
|
Subject |
реалізована продукція
продуктивність праці індексна модель метод ланцюгових підстановок фактор результат індекс сезонності прогноз реализованная продукция производительность труда индексная модель метод цепных подстановок фактор результат индекс сезонности прогноз of sales labor productivity index model method lookup chain factors result index of seasonality forecast |
|
Description |
Розглянуто факторні індексні моделі обсягу реалізації та обсягу виробництва продукції, запропоновано нову модель. Побудовано прогнозну модель обсягу реалізації продукції з урахуванням сезонного характеру виробництва.
Рассмотрены факторные индексные модели объема реализации и объема производства продукции, предложена новая модель. Построено прогнозную модель объема реализации продукции с учетом сезонного характера производства. Considered factor index model sales volume and production volume, a new model. Built predictive model sales volume products with regard to the seasonal nature of production. |
|
Date |
2014-02-28T20:52:53Z
2014-02-28T20:52:53Z 2010 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Семенова К. Д. Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства / К. Д. Семенова // Економіка підприємства в умовах ринкових перетворень: монографія / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 363-376.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1044 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Атлант
|
|