Запис Детальніше

Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства
Современные подходы к анализу объема реализации продукции для оценки конкурентоспособности предприятия
Modern approaches to the analysis of the volume of sales of products to assess the competitiveness of enterprises
 
Creator Семенова, К.Д.
Семенова, Е.Д.
Semenova, K.
 
Subject реалізована продукція
продуктивність праці
індексна модель
метод ланцюгових підстановок
фактор
результат
індекс сезонності
прогноз
реализованная продукция
производительность труда
индексная модель
метод цепных подстановок
фактор
результат
индекс сезонности
прогноз
of sales
labor productivity
index model
method lookup chain
factors
result
index of seasonality
forecast
 
Description Розглянуто факторні індексні моделі обсягу реалізації та обсягу виробництва продукції, запропоновано нову модель. Побудовано прогнозну модель обсягу реалізації продукції з урахуванням сезонного характеру виробництва.
Рассмотрены факторные индексные модели объема реализации и объема производства продукции, предложена новая модель. Построено
прогнозную модель объема реализации продукции с учетом сезонного характера производства.
Considered factor index model sales volume and production volume, a new model. Built predictive model sales volume products with regard to the seasonal nature of production.
 
Date 2014-02-28T20:52:53Z
2014-02-28T20:52:53Z
2010
 
Type Book chapter
 
Identifier Семенова К. Д. Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства / К. Д. Семенова // Економіка підприємства в умовах ринкових перетворень: монографія / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 363-376.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1044
 
Language uk
 
Publisher Атлант