Запис Детальніше

Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу
Франчайзинг как метод организации и развития гостиничного бизнеса
Franchising as a method of organization and development of the hotel business
 
Creator Семенов, В.Ф.
Бортник, Л.В.
Семёнов, В.Ф.
Бортник, Л.В.
Semenov, V.
Bortnyk, L.
 
Subject франчайзинг
готельна мережа
готельний бізнес
організація
розвиток
управління
франчайзинг
гостиничная сеть
гостиничный бизнес
организация
развитие
управление
franchising
hotel chain
hotel business
organization
development
management
 
Description У статті розглянуті питання застосування франчайзингової системи у готельному бізнесі України. Визначено сутність, переваги та недоліки франчайзингу, проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід функціонування франчайзингових готельних мереж. Обґрунтовано перспективи розвитку франчайзингових систем у готельному бізнесі України.
В статье рассмотрены вопросы применения франчайзинговой системы в гостиничном бизнесе Украины. Определены сущность, преимущества и недостатки франчайзинга, проанализирован зарубежный и отечественный опыт функционирования франчайзинговых гостиничных сетей. Обоснованы перспективы развития франчайзинговых систем в гостиничном бизнесе Украины.
In the article the issues of application of the franchising system in the hotel business of Ukraine have been considered. The aim, advantages and disadvantages of franchising and analyzed foreign and domestic experience of functioning of the franchise of hotel chains have been pointed out. The perspectives of development of the franchising system in the hotel business in Ukraine have been outlined.
 
Date 2014-04-27T09:52:30Z
2014-04-27T09:52:30Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Семенов В. Ф. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу / В. Ф. Семенов, Л. В. Бортник // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49). – Ч. 1. – С. 68-76.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1226
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет