Запис Детальніше

Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринків

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринків
Проблемы и пути реализации стратегии клиентоцентричности банков в условиях глобализации финансовых рынков
Problems and ways to implementation the client-centric strategy by banks in the globalized financial markets
 
Creator Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Yatsenko, A.
 
Subject споживач
клієнт
клієнтоцентричність банку
критерії клієнтоцентричності
потребитель
клиент
клиентоцентричность банков
критерии клиентоцентричности
customer
client
client-centric bank
measures of client-centric
 
Description В статті досліджені теоретичні аспекти проблеми клієнтоцентричної стратегії банківської установи. Визначені відмінності понять споживач та клієнт банку. Автор розглядає критерії побудови клієнтоцентричної стратегії банку.
В статье исследованы теоретические аспекты проблемы клиентоцентричной стратегии банков. Определены различия между понятиями потребитель и клиент банка. Автор рассматривает критерии построения клиентоцентричной стратегии банка.
In the article the theoretical aspects of the customer-centric bank strategy were researched. The differences between the terms the bank consumer and client were defined. The author considers the criteria of building bank's customer-centric strategy.
 
Date 2014-04-27T12:50:07Z
2014-04-27T12:50:07Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Яценко О. В. Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринків / О. В. Яценко // Науковий вісник. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2013. – №7 (186). – С. 103-112.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1240
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет