Запис Детальніше

Концепція управління вартістю як інструмент боротьби в умовах глобальної конкуренції

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція управління вартістю як інструмент боротьби в умовах глобальної конкуренції
Концепция управления стоимостью как инструмент борьбы в условиях глобальной конкуренции
Concept management of value as an instrument in the fight global competition
 
Creator Тарасова, О.В.
Тарасова, О.В.
Tarasova, O.
 
Subject вартість
акціонер
управління
інструмент
стратегія
стоимость
акционер
управления
инструмент
стратегия
value
shareholder
management
instrument
strategy
 
Description В статті розглянуті особливості концепції управління вартістю компанії, суть якої полягає у побудові на основі економічного прибутку стратегічних та оперативних рішень менеджменту компанії. Націлене на забезпечення зростання ринкової вартості компанії та її акцій. Це орієнтація компанії на побудову та зростання цінності.
В статье рассмотрены особенности концепции управления стоимостью компании, суть которой заключается в построении на основе экономической прибыли стратегических и оперативных решений менеджмента компании. Нацелено на обеспечение роста рыночной стоимости компании и ее акций. Это ориентация компании на создание и повышение ценности.
In the article the concept features value-based management company, which is based on the construction based on economic profit strategic and operational decisions of management. Is aimed at ensure the growth of the market value of the company and its stock. This is the orientation of the company to creation and increase value.
 
Date 2014-05-05T09:34:05Z
2014-05-05T09:34:05Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тарасова О. В. Концепція управління вартістю як інструмент боротьби в умовах глобальної конкуренції / О. В. Тарасова, В. К. Кубліков // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – 2013. - №5 (184). - С. 110-116.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1295
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет