Запис Детальніше

Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банку
Формирование маркетинговой культуры в предпринимательской деятельности банка
The marketing culture formation in a bank entrepreneurial activity
 
Creator Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
 
Subject банк
ВНЗ
концепції
маркетингова культура
підприємницька діяльність
банк
ВУЗ
концепции
маркетинговая культура
предпринимательская деятельность
bank
institute of higher education
concepts
marketing culture
entrepreneurial activity
 
Description Визначено особливості поняття маркетингової культури, фактори, що впливають на управління маркетинговою моделлю організаційної культури діяльності банку тощо. Досліджено відповідність ВНЗ України потребам суспільства в банківських робітниках.
Определены особенности понятия маркетинговой культуры, факторы, влияющие на управление маркетинговой моделью организационной культуры деятельности банка и др. Исследовано соответствие ВУЗов Украины потребностям общества в банковских работниках.
The purpose of this research is to identify the features of marketing culture concept, factors of the bank management influence on the makrting organizational culture. The conformity of the higher education institutes in Ukraine and the society needs in bank employees are investigated.
 
Date 2014-05-06T09:18:40Z
2014-05-06T09:18:40Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Завадська Д. В. Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банку / Д. В. Завадська // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2008. – №16 (72). – С. 83–90.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1324
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет