Запис Детальніше

Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банку
Определение уровня внедрения концепций маркетинга в отечественном банке
The estimation of the rate improvement and the different marketing concepts application in domestic bank
 
Creator Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
 
Subject банк
маркетингові концепції
етапи та ступінь розвитку
банк
маркетинговые концепции
этапи та уровень развития
bank
marketing concepts
stages and rate of development
 
Description В роботі надано результати дослідження щодо визначення рівня впровадження та використання українськими банками різних маркетингових підходів. Визначено етапи розвитку маркетингу в банківській діяльності України. Визначено причини відсутності сприйняття необхідності маркетингу в банках.
В работе представлены результаты исследования по определению уровня внедрения и использования украинскими банками разных маркетинговых подходов. Определены этапы развития маркетинга в банковской деятельности Украины. Определены причины отсутствия восприятия необходимости маркетинга в банках.
The result of this research was to define the rate of improvement and the different marketing concepts application in Ukrainian banks. The stages of marketing development of bank activity in Ukraine are described. The absence of reasons of the domastic banks marketing perception are investigated.
 
Date 2014-05-06T11:01:35Z
2014-05-06T11:01:35Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Завадська Д. В. Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банку / Д. В. Завадська // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2009. – №1 (79). – С. 3-13.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1328
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет