Запис Детальніше

Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банком

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банком
Взаимодействие менеджмента и маркетинга в управлении современным банком
The management and marketing interaction in the modern bank administration
 
Creator Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
 
Subject банк
система та методи управління
менеджмент та маркетинг
конвергенція та дивергенція
прибуток
фінансова стійкість
банк
система та методы управления
менеджмент и маркетинг
конвергенция та дивергенция
прибыль
финансовая устойчивость
bank
system
control methods
management and marketing
convergence and divergence
profit
financial stability
 
Description Стаття присвячена дослідженню теоретичних питань взаємодії менеджменту та маркетингу, як основних складових управління сучасним банком. В роботі надані результаті дослідження, теоретичного узагальнення та нового рішення наукової проблеми управління банківським бізнесом.
Статья посвящена исследованию теоретических вопросов взаимодействия менеджмента и маркетинга, как основных составляющих управления современным банком. В работе представлены результаты исследования, теоретического обобщения и нового решения научной проблемы управления банковским бизнесом.
The article is intended to introduce the theoretical analysis of the marketing and management interaction that are the main modern components of a bank administration. The ways of the bank marketing and management conceptions development are analyzed and the interaction area of these categories are defined. This paper offers results of the research, theoretical generalizations and new solutions of the science problem in the banking administration.
 
Date 2014-05-06T12:19:51Z
2014-05-06T12:19:51Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Завадська Д. В. Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банком / Д. В. Завадська // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. Економічні науки:збірник наукових праць. – Чернівці: БДФА, 2009. - Вип.1 (14). - С. 334-347.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1333
 
Language uk
 
Publisher БДФА