Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку
Влияния стратегии маркетинга на процессы ценообразования у банку The marketing strategy influence on the price formation activity of a bank |
|
Creator |
Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В. Zavadska, D. |
|
Subject |
банк
споживча оцінка стратегії ціноутворення дохідність інвестицій у маркетингові дослідження банк потребительская оценка стратегии ценообразования доходность инвестиций в маркетинговые исследования bank customer estimation price formation strategy the investment profitability of a marketing research |
|
Description |
Проаналізовано основні чинники, що впливають на процеси ціноутворення в банку. Досліджено ефективність проведення маркетингової діяльності в банках.
Проанализированы основные факторы воздействия на процессы ценообразования в банке. Проведены исследования эффективности проведения маркетинговой деятельности в банках. The research is to analyse the main factors of the influence on the price formation processes in a bank. The profitability of the marketing activity in a bank is investigated. |
|
Date |
2014-05-07T11:35:58Z
2014-05-07T11:35:58Z 2008 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Завадська Д. В. Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку / Д. В. Завадська // Процеси ціноутворення у фінансовій діяльності банку: монографія. – Одеса: Атлант, 2008. – С. 87-116.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1340 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Атлант
|
|