Запис Детальніше

Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку
Влияния стратегии маркетинга на процессы ценообразования у банку
The marketing strategy influence on the price formation activity of a bank
 
Creator Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
 
Subject банк
споживча оцінка
стратегії ціноутворення
дохідність інвестицій у маркетингові дослідження
банк
потребительская оценка
стратегии ценообразования
доходность инвестиций в маркетинговые исследования
bank
customer estimation
price formation strategy
the investment profitability of a marketing research
 
Description Проаналізовано основні чинники, що впливають на процеси ціноутворення в банку. Досліджено ефективність проведення маркетингової діяльності в банках.
Проанализированы основные факторы воздействия на процессы ценообразования в банке. Проведены исследования эффективности проведения маркетинговой деятельности в банках.
The research is to analyse the main factors of the influence on the price formation processes in a bank. The profitability of the marketing activity in a bank is investigated.
 
Date 2014-05-07T11:35:58Z
2014-05-07T11:35:58Z
2008
 
Type Book chapter
 
Identifier Завадська Д. В. Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку / Д. В. Завадська // Процеси ціноутворення у фінансовій діяльності банку: монографія. – Одеса: Атлант, 2008. – С. 87-116.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1340
 
Language uk
 
Publisher Атлант