Запис Детальніше

Інституційні засади формування ефективного конкурентного середовища підприємств хлібопекарської галузі

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інституційні засади формування ефективного конкурентного середовища підприємств хлібопекарської галузі
Институциональные основы формирования эффективной конкурентной среды предприятий хлебопекарной отрасли
Institutional foundations of effective competitive business environment the baking industry
 
Creator Кіхая, Ю.В.
Кихая, Ю.В.
Kihaya, U.
 
Subject конкурентне середовище
інститути конкуренції
хлібопекарські підприємства
норми споживання хлібу
рентабельність
конкурентная среда
институты конкуренции
хлебопекарные предприятия
нормы потребления хлеба
рентабельность
competitive environment
institutes of competition
baking enterprises
rates of consumption of bread
profitability
 
Description У статті розглянуто динаміку обсягів виробництва хлібопекарських підприємств, виявлено основні проблеми, які гальмують розвиток галузі. Обгрунтовано необхідність розвитку ефективного конкурентного середовища підприємств даної галузі за допомогою інститутів конкуренції.
В статье рассмотрена динамика объемов производства хлебопекарных предприятий, выявлены основные проблемы, которые тормозят развитие отрасли. Обоснована необходимость развития эффективной конкурентной среды предприятий данной отрасли с помощью институтов конкуренции.
The article considers the dynamics of volumes production the enterprises of baker’s industry, identified the main problems that hinder the development of the industry. The necessity of effective competitive business environment of the industry through competition institutions.
 
Date 2014-05-15T11:47:55Z
2014-05-15T11:47:55Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кіхая Ю. В. Інституційні засади формування ефективного конкурентного середовища підприємств хлібопекарської галузі / Ю. В. Кіхая // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Ч. 2. - Вип. 3 (50). – С. 39-44.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1419
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет