Запис Детальніше

Інформаційні системи і технології в системі маркетингу залізничного транспорту

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційні системи і технології в системі маркетингу залізничного транспорту
Информационные системы и технологии в системе маркетинга железнодорожного транспорта
Information systems and technology in the marketing of railway transport
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject залізничний транспорт
маркетинг
автоматизована система управління
система маркетингової інформації
збутова політика
маркетингова комунікативна політика
железнодорожный транспорт
маркетинг
автоматизированная система управления
система маркетинговой информации
сбытовая политика
маркетинговая коммуникационная политика
railway transport
marketing
automated control system
marketing information system
marketing communication policy
 
Description Охарактеризовано загальну систему управління залізничним транспортом та визначено місце в ній маркетингової системи. Розглянуто основні автоматизовані системи управління, які в останні роки були впроваджені в систему збуту послуг. Розглянуто зарубіжний досвід з організації продажу пасажирських залізничних квитків. Розроблено методичні основи формування системи маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту.
Охарактеризованы общую систему управления железнодорожным транспортом и определено место в ней маркетинговой системы. Рассмотрены основные автоматизированные системы управления, которые в последние годы были внедрены в систему сбыта услуг. Рассмотрен зарубежный опыт организации продаж пассажирских железнодорожных билетов. Разработаны методические основы формирования системы маркетинговой информации предприятия железнодорожного транспорта.
Besides the general system of railway transport is described and its place in the marketing system is defined. The main computerized control systems, which have been introduced into the system of marketing services in the field of railway transport, were given full consideration in recent years. The experience of sales system delivering of the passenger railway services has been examined in different European countries. Such methodological foundations of marketing information system as a system of the proposed principles and indicators for assessing the effectiveness of its operation, the levels of the system have also been proposed.
 
Date 2014-05-18T16:36:48Z
2014-05-18T16:36:48Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Жарська І. О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - №1. – С. 100-112.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1455
 
Language uk
 
Publisher Сумський державний університет