Запис Детальніше

Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг
Методические основы исследования поведения потребителей в сфере образовательных услуг
Methodological principles for study of consumer behavior in the field of education
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject маркетинг
поведінка споживача
маркетингове дослідження
цільові сегменти
освітні послуги
маркетинг
поведение потребителя
маркетинговое исследование
целевые сегменты
образовательные услуги
railway transport
marketing
automated control system
marketing information system
marketing communication policy
 
Description Виділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трьохрівневої моделі поведінкової реакції.
Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів міста Одеса, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».
Выделены основные этапы становления и развития науки «Поведение потребителя». Предложена методика оценки поведения потребителей в сфере образовательных услуг на основе трехуровневой модели поведенческой реакции. Проведено маркетинговое исследование потребителей образовательных услуг: школьников города Одесса, родителей и студентов Одесского национального экономического университета, обучающихся по специальности «Маркетинг».
The paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s. The author offers methods for assessment of consumer behavior in the field of education based on three-level behavioral response model. A system of indications for assessment of consumer response in the field of education has been developed.
Market research of consumer behavior was conducted for three target groups: abiturients, students, and parents.
 
Date 2014-05-18T16:50:37Z
2014-05-18T16:50:37Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Жарська І. О. Методичні основи дослідження поведінки споживачві у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - №2. - С. 81-94.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
 
Language uk
 
Publisher Сумський державний університет