Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону
Научно-методологические основы формирования стратегии конкурентоспособности гостиничных предприятий региона The scientific and methodological basis for the formation competitiveness strategy in hotel companies in the region |
|
Creator |
Нездоймінов, С.Г.
Нездойминов, С.Г. Nezdoyminov, S. |
|
Subject |
регіональна економіка
готельне господарство стратегія конкурентоспроможності регіон управління розвитком готельних підприємств региональная экономика гостиничное хозяйство стратегия конкурентоспособности регион управления развитием гостиничных предприятий regional economics hospitality competitiveness strategy region managing the development of hotel business |
|
Description |
Визначено, що запорукою успішного управління та функціонування на регіональному ринку готельних підприємств є формування і реалізація конкурентної стратегії, що базується на наявності в них конкурентних переваг.
Определено, что залогом успешного управления и функционирования на региональном рынке гостиничных предприятий является формирование и реализация конкурентной стратегии, основанной на наличии в них конкурентных преимуществ. Determined that the key to successful management and operation of the regional market of hotel enterprises is the formation and implementation of competitive strategy based on the presence of these competitive advantages. |
|
Date |
2014-05-23T13:22:21Z
2014-05-23T13:22:21Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нездоймінов С. Г. Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону / С. Г. Нездоймінов, І. М. Дишловий // Бізнес інформ. – 2011. - №6. – С. 145-149.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1564 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ВД «ІНЖЕК»
|
|