Запис Детальніше

Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону
Научно-методологические основы формирования стратегии конкурентоспособности гостиничных предприятий региона
The scientific and methodological basis for the formation competitiveness strategy in hotel companies in the region
 
Creator Нездоймінов, С.Г.
Нездойминов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
 
Subject регіональна економіка
готельне господарство
стратегія конкурентоспроможності
регіон
управління розвитком готельних підприємств
региональная экономика
гостиничное хозяйство
стратегия конкурентоспособности
регион
управления развитием гостиничных предприятий
regional economics
hospitality
competitiveness strategy
region
managing the development of hotel business
 
Description Визначено, що запорукою успішного управління та функціонування на регіональному ринку готельних підприємств є формування і реалізація конкурентної стратегії, що базується на наявності в них конкурентних переваг.
Определено, что залогом успешного управления и функционирования на региональном рынке гостиничных предприятий является формирование и реализация конкурентной стратегии, основанной на наличии в них конкурентных преимуществ.
Determined that the key to successful management and operation of the regional market of hotel enterprises is the formation and implementation of competitive strategy based on the presence of these competitive advantages.
 
Date 2014-05-23T13:22:21Z
2014-05-23T13:22:21Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Нездоймінов С. Г. Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону / С. Г. Нездоймінов, І. М. Дишловий // Бізнес інформ. – 2011. - №6. – С. 145-149.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1564
 
Language uk
 
Publisher ВД «ІНЖЕК»