Запис Детальніше

Конкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвитку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвитку
Конкурентоспособность как комплексный показатель эффективности развития
Competitiveness as a complex index of development effectiveness
 
Creator Ступак, С.М.
Ступак, С.Н.
Stupak, S.
 
Subject управління інвестиційно-інноваційними процесами
інноваційна стратегія
інноваційний розвиток
інноваційні процеси
конкурентоспроможність підприємства
управление инвестиционно-инновационными процессами
инновационная стратегия
инновационное развитие
инновационные процессы
конкурентоспособность предприятия
management of investment and innovation processes
innovation strategy
innovation development
innovation processes
competitiveness
 
Description Розглянуто основні концепції щодо визначення конкурентоспроможності. Встановлено, що конкурентоспроможність є комплексом економічних характеристик, орієнтованих на потреби споживачів і можливості конкурентів, знання стану та тенденцій розвитку ринку, уміння створювати такий товар і так доводити його до споживачів, що вони віддають перевагу йому по відношенню до всіх інших товарів конкурентів. Визначено фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності.
Рассмотрены основные концепции определения конкурентоспособности. Установлено, что конкурентоспособность является комплексом экономических характеристик, ориентированных на нужды потребителей и возможности конкурентов, знание состояния и тенденций развития рынка, умение создавать такой товар и так доводить его до потребителей, что они отдают предпочтение ему по отношению ко всем другим товарам конкурентов. Определены факторы, влияющие на уровень конкурентоспособности.
The basic concepts for determining competitive are considered. Established that competitiveness is a complex economic characteristics, tailored to the needs of consumers and competition opportunities, knowledge of the status and trends of the market, the ability to create such a product, and so bring it to consumers that they prefer it against all other competitors' products. The factors affecting the level of competitiveness are determined.
 
Date 2014-05-28T12:31:40Z
2014-05-28T12:31:40Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Ступак С. М. Конкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвитку / С. М. Ступак // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки : економіка, політологія, історія. – Одеса, 2008. – № 6 (62). – С. 149-154.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет