Запис Детальніше

Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства
Оценивания качества оказания бытовых услуг с целью улучшения деятельности предприятия
Evaluation of the quality of consumer services in order to improve activity of the enterprise
 
Creator Кунділовська, Т.А.
Траченко, Л.А.
Кундиловская, Т.А.
Траченко, Л.А.
Kundilovskaya, T.
Trachenko, L.
 
Subject побутові послуги
критерії оцінювання якості
діаграми Ісікави та Парето
захист прав споживачів
бытовые услуги
критерии оценки качества
диаграммы Исикавы и Парето
защита прав потребителей
personal service quality
сriteria for assessing the quality
Pareto and Ishikawa diagrams
consumer protection
 
Description У статті розкрито проблеми щодо якості надання побутових послуг на прикладі хімчистки хутрово-хутряних виробів та визначено критерії оцінювання якості послуг з метою поліпшення діяльності підприємства. Визначено, що оцінювання якості послуг на кожному етапі їх надання (приймання, виробничий процес та видача виробу з хімчистки) за допомогою діаграм Ісікави та Парето, з використанням скарг споживачів, є засобом, спрямованим на захист їхніх прав.
В статье раскрыты проблемы относительно качества предоставления бытовых услуг на примере химчистки хутрово-меховых изделий и определены критерии оценки качества услуг с целью улучшения деятельности предприятия. Определено, что оценка качества услуг на каждом этапе их предоставления (прием, производственный процесс и выдача изделия из химчистки) с помощью диаграмм Исикавы и Парето, с использованием жалоб потребителей, является средством, направленным на защиту их прав.
This article deals with the problems the quality of public services for example cleaning fur and defined assessment criteria quality of services in order to improve the company. Determined that the estimation of service quality at every stage of their submission (receiving, production process and issuance products from cleaning) using Ishikawa and Pareto diagrams, with the use consumer complaints are means to protect their rights.
 
Date 2014-06-01T19:42:23Z
2014-06-01T19:42:23Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кунділовська Т. А. Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства / Т. А. Кунділовська, Л. А. Траченко // Вісник соціально-економічних досліджен: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – № 3 (50), Ч. 2. – С. 44-50.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1687
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет