Запис Детальніше

Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища
Реклама пива как средство формирования конкурентной среды
Advertisements for beer as a source of competitive environment
 
Creator Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А.
Kundilovskaya, T.
 
Subject пиво
реклама
конкурентоспроможність
пиво
реклама
конкурентоспособность
beer
advertising
competitive
 
Description У доповіді встановлено, що виробники пива проводять переконувальну товарну рекламу, достатньо агресивну, при цьому часто порушують вимоги закону «Про рекламу» щодо розміщення реклами слабоалкогольних та алкогольних напоїв.
В докладе установлено, что производители пива проводят переконувальну товарную рекламу, достаточно агрессивную, при этом часто нарушают требования закона «О рекламе» относительно размещения рекламы слабоалкогольных и алкогольных напитков.
The report found that beer producers spend convinces commodity advertising, quite aggressive, often violate the requirements of the law "On Advertising" on advertising alcoholic and alcoholic beverages.
 
Date 2014-06-01T19:48:56Z
2014-06-01T19:48:56Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кунділовська Т. А. Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища / Т. А. Кунділовська, Г. І. Брусенська // Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-ти річчю факультету міжнародної економіки ( 19 – 20 вересня 2013 р.). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 234-237.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1688
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет