Запис Детальніше

Міжнародний маркетинг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародний маркетинг
Международный маркетинг
International marketing
 
Creator Козак, Ю.Г.
Воронова, О.В.
Уханова, І.О.
Козак, Ю.Г.
Воронова, Е.В.
Уханова, И.О.
Kozak, Y.
Voronova, E.
Ukhanova, I.
 
Subject міжнародна маркетинг
міжнародне маркетингове середовище
маркетингові стратегії
міжнародна товарна політика
маркетингове ціноутворення
международный маркетинг
международная маркетинговая среда
маркетинговые стратегии
международная товарная политика
маркетинговое ценообразование
international marketing
international marketing environment
marketing strategies
international product policy
pricing in international marketing
 
Description Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ международного маркетинга, экономической, политико-правовой, социально-культурной, информационной, научно-технической, демографической и природно-географической его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный рынок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
The book contains the analysis of the overall framework of international marketing, economic, political-legal, socio-cultural, informational, scientific, technological, demographic and geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on the foreign market. For students of economic universities and faculties.
 
Date 2014-06-05T10:49:34Z
2014-06-05T10:49:34Z
2014
 
Type Book
 
Identifier Козак Ю. Г. Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Ю. Г. Козак, О. В.Воронова , I. О.Уханова [ та інші] / за ред. Ю. Г. Козака, С. Смичка, І. Л Литовченко. - Київ-Катовіце : Центр учбової літератури, 2014. - 300 с.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752
 
Language uk
 
Publisher Центр учбової літератури