Запис Детальніше

Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства
Анализ конкурентоспособности продукции как инструмент формирования производственной программы предприятия
Analysis of competitiveness of production as an instrument for shaping enterprise production program
 
Creator Єгупов, Ю.А.
Егупов, Ю.А.
Yegupov, Y.
 
Subject виробнича програма
конкурентоспроможність продукції
ринковий попит
обсяг продажів
частка ринку
метод таксономії
производственная программа
конкурентоспособность продукции
рыночный спрос
объем продаж
доля рынка
метод таксономии
production program
competitive products
market demand
sales volume
market share
the method of taxonomy
 
Description У статті обґрунтовується доцільність використання багатовимірних статистичних методів як інструменту аналізу попиту на продукцію підприємства на цільовому ринку. Застосування в зазначених цілях таксономічного методу (на відміну від інших методів багатовимірного аналізу) не тільки спрощує економічну інтерпретацію отриманих оцінок, а й значно полегшує їх трансформацію в показник, що характеризує частку продукту на цільовому ринку.
В статье обосновывается целесообразность использования многомерных статистических методов как инструмента анализа спроса на продукцию предприятия на целевом рынке. Применение в указанных целях таксономического метода (в отличие от других методов многомерного анализа) не только упрощает экономическую интерпретацию полученных оценок, но и значительно облегчает их трансформацию в показатель, характеризующий долю продукта на целевом рынке.
The article explains the usefulness of multivariate statistical methods as a tool for the analysis of demand for the company's products in the target market. Application for such purposes taxonomic method (in contrast to other methods of multivariate analysis) not only simplifies the economic interpretation of the estimates, but also greatly facilitates their transformation into a measure of the share of the product in the target market.
 
Date 2014-06-11T12:39:32Z
2014-06-11T12:39:32Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Єгупов Ю. А. Аналіз конкурентоспроможності продукції як інструмент формування виробничої програми підприємства / Ю. А. Єгупов // Підприємницька діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання: зб. мат. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 травня 2010 р.). – К.: МІБО КНЕУ, 2010. – С. 78-81.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1812
 
Language uk
 
Publisher МІБО КНЕУ