Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу
Концептуальные основы формирования стратегии диверсификации на предприятих туристического бизнеса Conceptual bases of formation diversification stretegy on tourism business enterprises |
|
Creator |
Нездоймінов, С.Г.
Андрєєва, Н.М. Нездойминов, С.Г. Андреева, Н.Н. Nezdoyminov, S. Andryeyeva, N. |
|
Subject |
підприємства туристичного бізнесу
регіон туризм стратегія диверсифікації предприятия туристического бизнеса регион туризм стратегия диверсификации tourism of business enterprise region tourism strategy diversify |
|
Description |
У статті дослідженно проблеми диверсифікаційних процесів на прикладі окремих підприємств та регіонів, виділено теоретичні та методологічні аспекти диверсифікації діяльності підприємств, особливості формування стратегії диверсифікації діяльності саме на підприємствах туристичного бізнесу в умовах глобалізації та економічного зростання.
В статье исследованы проблемы диверсификационных процессов на примере отдельных предприятий и регионов, выделены теоретические и методологические аспекты диверсификации деятельности предприятий, особенности формирования стратегии диверсификации деятельности на предприятиях туристического бизнеса в условиях глобализации и экономического роста. The article investigates the problem of diversification processes at selected enterprises and regions, highlighted the theoretical and methodological aspects of the diversification of enterprises, especially the formation of a strategy of diversification activities of enterprises of tourist business in the context of globalization and economic growth. |
|
Date |
2014-06-11T19:25:31Z
2014-06-11T19:25:31Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нездоймінов С. Г. Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Вісник економічної науки України. – 2013. - №2 (24). – С. 108-112.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1820 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|