Запис Детальніше

Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу
Концептуальные основы формирования стратегии диверсификации на предприятих туристического бизнеса
Conceptual bases of formation diversification stretegy on tourism business enterprises
 
Creator Нездоймінов, С.Г.
Андрєєва, Н.М.
Нездойминов, С.Г.
Андреева, Н.Н.
Nezdoyminov, S.
Andryeyeva, N.
 
Subject підприємства туристичного бізнесу
регіон
туризм
стратегія диверсифікації
предприятия туристического бизнеса
регион
туризм
стратегия диверсификации
tourism of business enterprise
region
tourism
strategy diversify
 
Description У статті дослідженно проблеми диверсифікаційних процесів на прикладі окремих підприємств та регіонів, виділено теоретичні та методологічні аспекти диверсифікації діяльності підприємств, особливості формування стратегії диверсифікації діяльності саме на підприємствах туристичного бізнесу в умовах глобалізації та економічного зростання.
В статье исследованы проблемы диверсификационных процессов на примере отдельных предприятий и регионов, выделены теоретические и методологические аспекты диверсификации деятельности предприятий, особенности формирования стратегии диверсификации деятельности на предприятиях туристического бизнеса в условиях глобализации и экономического роста.
The article investigates the problem of diversification processes at selected enterprises and regions, highlighted the theoretical and methodological aspects of the diversification of enterprises, especially the formation of a strategy of diversification activities of enterprises of tourist business in the context of globalization and economic growth.
 
Date 2014-06-11T19:25:31Z
2014-06-11T19:25:31Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Нездоймінов С. Г. Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Вісник економічної науки України. – 2013. - №2 (24). – С. 108-112.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1820
 
Language uk
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України