Запис Детальніше

Основи побудови цінової стратегії підприємств готельної індустрії

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи побудови цінової стратегії підприємств готельної індустрії
Основы построения ценовой стратегии предприятий гостиничной индустрии
Fundamentals of pricing strategy business hotel industry
 
Creator Єгупова, І.М.
Егупова, И.Н.
Yegupova, I.
 
Subject цінова стратегія
цінова політика
механізм
тарифи
індустрія гостинності
ценовая стратегия
ценовая политика
механизм
тарифы
индустрия гостеприимства
pricing strategy
price policy
mechanism
tariffs
hospitality industry
 
Description У тезах визначена необхідність рішення проблем методологічного й методичного характеру для розробки науково обґрунтованих методичних положень по формуванню цінової стратегії для вітчизняних готельних підприємств.
В тезисах определены проблемы методологического и методического характера, которые необходимо решить для разработки научно обоснованных методических положений по формированию ценовой стратегии для отечественных гостиничных предприятий.
In theses problems identified methodological and methodical nature that need to be addressed to develop a scientifically based methodology provisions on pricing strategy for domestic hotel companies.
 
Date 2014-06-12T08:52:42Z
2014-06-12T08:52:42Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Єгупова І. М. Основи побудови цінової стратегії підприємств готельної індустрії / І. М. Єгупова // Ресторанне господарство в стратегіях розвитку туризму: міжнародна науков-практична конференція (15 жовтня 2009 р.) / редкол. : О.І.Черевко [та ін..]. - Харків: ХДУХТ, 2009. – С. 136-138.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1826
 
Language uk
 
Publisher ХДУХТ