Запис Детальніше

Методичні підходи до оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості у конкурентному середовищі

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості у конкурентному середовищі
Методические подходы к оценке экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в конкурентной среде
Methodical approaches to the estimation of the economic strategy of the enterprises of food industry in a competitive environment
 
Creator Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, G.
 
Subject економічна стратегія
підприємство
харчова промисловість
конкурентоспроможність
конкурентне середовище
экономическая стратегия
предприятие
пищевая промышленность
конкурентоспособность
конкурентная среда
economic strategy
business
food industry
competitiveness
competitive environment
 
Description У статті досліджено методичні підходи до оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості у конкурентному середовищі. Розглянуто відмінні особливості категорії конкурентоспроможність продукції та конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано оцінювати економічну стратегію підприємства харчової промисловості за допомогою використання методики оцінки зведеного рівня конкурентоспроможності, основою якого є систематизований набір показників, при умові використання надійних експертних оцінок.
В статье исследованы методические подходы к оценке экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в конкурентной среде. Рассмотрены отличительные особенности категории конкурентоспособность продукции и конкурентоспособности предприятия. Предложено оценивать экономическую стратегию предприятия пищевой промышленности с помощью использования методики оценки сводного уровня конкурентоспособности, основой которого является систематизированный набор показателей, при условии использования надежных экспертных оценок.
The article explores approaches to assessing the economic strategy of the food industry in a competitive environment. Consider the distinguishing features of competitive products and categories of enterprise competitiveness. An economic strategy to assess the food industry by using the consolidated methodologies for evaluating the level of competitiveness, based on a systematic set of indicators, provided reliable use of expert evaluations.
 
Date 2014-06-16T07:39:32Z
2014-06-16T07:39:32Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Місько Г. А. Методичні підходи до оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в конкурентному середовищі / Г. А. Місько // Вісник Запорізького національного університету. – 2010. – № 3(7). – С. 61–67.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1865
 
Language uk
 
Publisher Запорізький національний університет