Запис Детальніше

Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища
Стратегический анализ как инструментарий оценки экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в условиях конкурентной среды
Strategic analysis as tools to assess the economic strategy of the enterprises of the food industry in conditions of the competitive environment
 
Creator Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, G.
 
Subject стратегічний аналіз
економічна стратегія
підприємства
харчова промисловість
стратегический анализ
экономическая стратегия
предприятия
пищевая промышленность
strategic analysis
economic strategy
business
food industry
 
Description В роботі розглянуто стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища. Зроблено оцінку стратегічного положення СП «Вітмарк -Україна» ТОВ за допомогою SWOT – аналізу. За результатами дослідження виявлені сильні сторони та переваги економічної стратегії підприємства, розглянуті слабкі місця які потребують коректування виходячи зі стратегічної точки зору.
В работе рассмотрен стратегический анализ как инструментарий оценки экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в условиях конкурентной среды. Сделана оценка стратегического положения СП «Витмарк -Украина» ООО с помощью SWOT – анализа. По результатам исследования выявлены сильные стороны и преимущества экономической стратегии предприятия, рассмотрены слабые стороны которые требуют корректировки исходя из стратегической точки зрения.
We consider strategic analysis as a tool of economic evaluation strategy of the food industry in a competitive environment. Assess the strategic position of JV Vitmark-Ukraine "Ltd. using SWOT - analysis. The survey identified strengths and advantages of the economic strategy of enterprises, the weaknesses that need correction based on the strategic point of view.
 
Date 2014-06-17T16:45:49Z
2014-06-17T16:45:49Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Місько Г. А. Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища / Г. А. Місько // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2010. – № 5(44). – Ч. ІІ. – С. 149–152.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869
 
Language uk
 
Publisher Полтавський університет економіки і торгівлі