Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища
Стратегический анализ как инструментарий оценки экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в условиях конкурентной среды Strategic analysis as tools to assess the economic strategy of the enterprises of the food industry in conditions of the competitive environment |
|
Creator |
Місько, Г.А.
Мисько, А.А. Misko, G. |
|
Subject |
стратегічний аналіз
економічна стратегія підприємства харчова промисловість стратегический анализ экономическая стратегия предприятия пищевая промышленность strategic analysis economic strategy business food industry |
|
Description |
В роботі розглянуто стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища. Зроблено оцінку стратегічного положення СП «Вітмарк -Україна» ТОВ за допомогою SWOT – аналізу. За результатами дослідження виявлені сильні сторони та переваги економічної стратегії підприємства, розглянуті слабкі місця які потребують коректування виходячи зі стратегічної точки зору.
В работе рассмотрен стратегический анализ как инструментарий оценки экономической стратегии предприятия пищевой промышленности в условиях конкурентной среды. Сделана оценка стратегического положения СП «Витмарк -Украина» ООО с помощью SWOT – анализа. По результатам исследования выявлены сильные стороны и преимущества экономической стратегии предприятия, рассмотрены слабые стороны которые требуют корректировки исходя из стратегической точки зрения. We consider strategic analysis as a tool of economic evaluation strategy of the food industry in a competitive environment. Assess the strategic position of JV Vitmark-Ukraine "Ltd. using SWOT - analysis. The survey identified strengths and advantages of the economic strategy of enterprises, the weaknesses that need correction based on the strategic point of view. |
|
Date |
2014-06-17T16:45:49Z
2014-06-17T16:45:49Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Місько Г. А. Стратегічний аналіз як інструментарій оцінки економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах конкурентного середовища / Г. А. Місько // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2010. – № 5(44). – Ч. ІІ. – С. 149–152.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1869 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Полтавський університет економіки і торгівлі
|
|