Запис Детальніше

Основні етапи формування інноваційної стратегії підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні етапи формування інноваційної стратегії підприємства
Основные этапы формирования инновационной стратегии предприятия
Main stages of the innovation strategy of enterprises
 
Creator Семенова, В.Г.
Семенова, В.Г.
Semenova, V.
 
Subject інноваційна стратегія
стратегічні складові
функціональна стратегія
ефективність діяльності
инновационная стратегия
стратегические составляющие
функциональная стратегия
эффективность деятельности
innovation strategy
strategic components
functional strategy
working efficiency
 
Description У статті проведений аналіз інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. Дослідженні проблеми інноваційного розвитку підприємств і особливості проходження цих процесів в умовах ринкової економіки. Розглянуті джерела фінансування інноваційних заходів. Визначені основні напрямки та етапи формування інноваційної стратегії підприємства.
В статье проведен анализ инновационной деятельности отечественных предприятий. Исследованы проблемы инновационного развития предприятий и особенности прохождения этих процессов в условиях рыночной экономики. Рассмотрены источники финансирования инновационных мероприятий. Определены основне направления и этапы формирования инновационной стратеги предприятия.
The article is devoted to research of problems in innovation development of enterprises and peculiarities of these processes taking place under conditions of market economy. The article defines principal ways of creation of a conducive investment climate and investment politic.
 
Date 2014-06-22T19:36:09Z
2014-06-22T19:36:09Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Семенова В. Г. Основні етапи формування інноваційної стратегії підприємства/ В. Г. Семенова // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2007. - Вип. 26. – С. 290-294.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1898
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет