Запис Детальніше

Моделювання оперативної підтримки маркетингових рішень виробничого підприємства засобами anylogic

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання оперативної підтримки маркетингових рішень виробничого підприємства засобами anylogic
Моделирование оперативной поддержки маркетинговых решений производственного предприятия средствами anylogic
Modeling operational support marketing solutions of manufacture with anylogic
 
Creator Клепікова, О.А.
Клепикова, О.А.
Klepikova, O.
 
Subject маркетинг
виробничі запаси
ланцюг поставок
імітаційна модель
системна динаміка
дискретно-подієвий підхід
агентний підхід
маркетинг
производственные запасы
цепочки поставок
имитационная модель
системная динамика
дискретно-событийный подход
агентный подход
marketing
inventory
supply chain
simulation model
system dynamics
discrete-event simulation (process-oriented)
agent-based approach
 
Description Стаття присвячена питанням розробки маркетингової стратегії страхової компанії з використанням основних засобів математичного моделювання структури. Розроблено алгоритм розрахунку коефіцієнта «ймовірність придбання страхового полісу», який акумулює вплив чинників, пов’язаних із особливістю надання страхових послуг та фінансовою діяльністю страхової компанії.
В статье рассмотрен современный подход имитационного моделирования для исследования производственно-сбытовой деятельности предприятия. Методом исследования выбраны методы и модели имитационного моделирования. Даны рекомендации по совершенствованию маркетинговых решений производственного предприятия на основе использования имитационной модели, которая охватывает три подхода имитационного моделирования: системную динамику, дискретно-событийный и агентные подходы.
The article deals with the modern approach of simulation to study the production and marketing of the company. Research methods are methods and model simulation. The recommendations to improve marketing decisions on production through the use of a simulation model which includes three approaches of simulation: Discrete Event, Agent Based, and System Dynamics Simulation.
 
Date 2014-06-23T09:22:48Z
2014-06-23T09:22:48Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Клепікова О. А. Моделювання оперативної підтримки маркетингових рішень виробничого підприємства засобами anylogic / О. А. Клепікова // Вісник Львівського університету. Серія економічна. – 2013. – Вип. 50. – С. 146-152.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1918
 
Language uk
 
Publisher Львівський національний університет ім. Івана Франка