Повышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRM
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Повышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRM
Підвищення ефективності економічної діяльності торгової компанії з використанням технологій SOCIAL CRM Increase of efficiency of economic activities of trading companies using technologies SOCIAL CRM |
|
Creator |
Ивашко, Л.М.
Івашко, Л.М. Ivashko, L. |
|
Subject |
информационные технологии
социальные клиентоориентированные системы клиентоориентированные технологии бренд інформаційні технології соціальні клієнтоорієнтовані системи клієнтоорієнтовані технології бренд information technology customer-oriented social system -oriented technology the brand |
|
Description |
Показано, как применение системы Lithium влияет на эффективность основных клиентоориентированных процессов в непроизводственной компании SEPHORA и на процесс формирования стабильного бренда.
Показано, як застосування системи Lithium впливає на ефективність основних клієнтоорієнтованих процесів у невиробничій компанії SEPHORA і на процес формування стабільного бренду. Shows how the system Lithium affect the performance of key customer-oriented processes in non-production company SEPHORA and on the formation of stable brand. |
|
Date |
2014-07-01T09:55:40Z
2014-07-01T09:55:40Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ивашко Л. М. Повышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRM / Л. М. Ивашко, О. А. Юрасова// Формування та ефективність використання фінансових ресурсів в економічній діяльності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 квітня 2014 р.). – Чернігів: «Гельветика», 2014. – С. 132-135.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1957 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
«Гельветика»
|
|