Запис Детальніше

Методи оцінювання конкурентоспроможності туристичного підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи оцінювання конкурентоспроможності туристичного підприємства
Методы оценки конкурентоспособности туристического предприятия
Methods of an estimation of competitiveness of tourist enterprise
 
Creator Семенов, В.Ф.
Семёнов, В.Ф.
Semenov, V.
 
Subject методи оцінювання
конкурентоспроможність
туристичне підприємство
методы оценки
конкурентоспособность
туристическое предприятие
methods of an estimation
competitiveness
tourist enterprise
 
Description У статті проаналізована необхідність оцінки конкурентоспроможності
турпідприємств в цілях розробки ефективної стратегії в умовах економічної кризи. Були досліджені методи оцінки конкурентоспроможності підприємств з метою підготовки найбільш ефективних заходів по управлінню конкурентоспроможністю на ринку туристичних послуг. Запропоновано параметричний метод і практичні рекомендації по оцінці конкурентоспроможності туристських підприємств на основі критеріїв повноти задоволення попиту туристів і ефективності туристичної діяльності.
В статье проанализирована необходимость оценки конкурентоспособности турпредприятия в целях разработки эффективной стратегии в условиях экономического кризиса. Были исследованы методы оценки конкурентоспособности предприятий с целью подготовки наиболее эффективных мероприятий по управлению конкурентоспособностью на рынке туристических услуг. Предложено параметрический метод и практические рекомендации по оценке конкурентоспособности туристских предприятий на основе критериев полноты удовлетворения спроса туристов и эффективности туристической деятельности.
The paper analyses the necessity of evaluation competitiveness of tourist enterprises for development of effective strategy in condition of economic crisis. In the article are discussed features of research of theoretical, methodological and organizational aspects of evaluation of competitiveness of the enterprises on the tourist services market. A parametric method and practical recommendations for estimation of competitiveness of tourist enterprises on the basis of criteria of plenitude of satisfaction of tourist demand and efficiency of tourist activity is offered.
 
Date 2014-07-03T11:29:11Z
2014-07-03T11:29:11Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Семенов В. Ф. Методи оцінювання конкурентоспроможності туристичного підприємства / В. Ф. Семенов, М. М. Жигаліна // Науковий вісник. – Одеса, 2010. – № 14 (115). – С. 75-85.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2000
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет