Запис Детальніше

Графічні методи дослідження у аналізі рівня конкурентоспроможності продукції

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Графічні методи дослідження у аналізі рівня конкурентоспроможності продукції
Графические методы исследования в анализе уровня конкурентоспособности продукции
Graphic methods of research in the analysis of level of competitiveness of products
 
Creator Літвінова, В.О.
Литвинова, В.А.
Litvinova, V.
 
Subject методи оцінки конкурентоспроможності продукції
графічні методи оцінки конкурентоспроможності продукції
методы оценки конкурентоспособности продукции
графические методы оценки конкурентоспособности продукции
methods of an estimation of competitiveness of production
graphic methods of an estimation of competitiveness of production
 
Description У статті проведено аналіз існуючих графічних методів оцінки конкурентоспроможності продукції, які активно використовуються при визначенні рівня конкурентоспроможності продукції. До цих методів відносять модель споживчої задоволеності Кано, багатокутник конкурентоспроможності, метод «радарів» та метод «профілів». По кожному методу визначені їх слабкі та сильні сторони та зроблені висновки щодо доцільності їх використання при визначенні рівня конкурентоспроможності продукції.
В статье проведен анализ существующих графических методов оценки конкурентоспособности продукции, которые активно используются при определении уровня конкурентоспособности. К этим методам относят модель потребительской удовлетворенности Кано, многоугольник конкурентоспособности, метод «радаров» и метод «профилей». По каждому методу определенные их слабые и сильные стороны и сделанны выводы относительно целесообразности их использования при определении уровня конкурентоспособности продукции.
In article the analysis of existing graphic methods of an estimation of competitiveness of production which are actively used at definition of level of competitiveness is carried out. To these methods carry model of consumer satisfaction of Kano, a competitiveness polygon, a method of "radar" and a method of "profiles". On each method their certain weak and strengths also are given conclusions concerning expediency of their use at definition of level of competitiveness of production.
 
Date 2014-07-04T06:16:20Z
2014-07-04T06:16:20Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Літвінова В. О. Графічні методі дослідження у аналізі рівня конкурентоспроможності продукції / В. О. Літвінова // Бізнесінформ. – №4. – 2012. – С. 53–56.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2011
 
Language uk