Запис Детальніше

Роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств
Роль маркетинговых исследований в деятельности туристических предприятий
The role of marketing research activities in tourism enterprises
 
Creator Ухлічєва, І.В.
Ухличева, И.В.
Ukhlicheva, I.
 
Subject туризм
маркетинг
маркетингові дослідження
туризм
маркетинг
маркетинговые исследования
tourism
marketing
marketing research
 
Description Розробка комплексного підходу до розв’язання проблемних питань маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств має велике теоретичне і практичне значення для визначення й обґрунтування шляхів найбільш ефективного розвитку туристичних послуг в Україні. У статті розглянуто маркетингові дослідження на рівні туристичного підприємства та виявлено основні аспекти цього виду маркетингової діяльності.
Разработка комплексного подхода к решению проблемных вопросов маркетинговых исследований в деятельности туристических предприятий имеет большое теоретическое и практическое значение для определения и обоснования путей наиболее эффективного развития туристических услуг в Украине. В статье рассмотрены маркетинговые исследования на уровне туристического предприятия и выявлены основные аспекты этого вида маркетинговой деятельности.
Development of an integrated approach to addressing problems of marketing research activities in tourism enterprises is of great theoretical and practical significance for the definition and how best to justify the development of tourist services in Ukraine. The article describes the market research at tourist enterprise and identified the main aspects of this type of marketing activity.
 
Date 2014-08-20T10:32:09Z
2014-08-20T10:32:09Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ухлічєва І. В. Роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств / І. В. Ухлічєва, Н. Ю. Козловська // Індустрія гостинності у країнах Европи. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 грудня 2010 р.). – Сімферополь: ВіТроПринт, 2010. – С. 16–17.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2134
 
Language uk
 
Publisher ВіТроПринт