Запис Детальніше

Упаковка як елемент бренду

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Упаковка як елемент бренду
Упаковка как элемент бренда
Packaging as an element of the brand
 
Creator Ухлічєва, І.В.
Ухличева, И.В.
Ukhlicheva, I.
 
Subject маркетинг
брендинг
товар
маркетингові інструменти
маркетинг
брендинг
товар
маркетинговые инструменты
marketing
branding
product
marketing tools
 
Description В рамках даної статті критично проаналізовані пов’язані з упаковкою інструменти брендинга, що можуть використовувати у своїй практиці українські виробники. Розроблено рекомендації компаніям-виробникам щодо поліпшення підходів до брендінгу товарів на підставі упаковки.
В рамках данной статьи критически проанализированы связанные с упаковкой инструменты брендинга, которые могут использовать в своей практике украинские производители. Разработаны рекомендации для компаний-производителей по улучшению подходов к брендингу товаров на основании упаковки.
The article deals with a critical analysis of the branding instruments connected with packing. These instruments can be used by the Ukrainian producers in their practice. Recommendations for producing companies as to improving approaches to goods branding on the basis of packing are worked out.
 
Date 2014-08-20T13:11:07Z
2014-08-20T13:11:07Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Ухлічєва І. В. Упаковка як елемент бренду / І. В. Ухлічєва // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2003. – Вип. 15. – С. 300-304.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2142
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет