Запис Детальніше

Стратегії цінової політики як метод підвищення конкурентоспроможності туристичних фірм

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії цінової політики як метод підвищення конкурентоспроможності туристичних фірм
Стратегии ценовой политики как метод повышения конкурентоспособности туристических фирм
Pricing policy strategy as a method of improving the competitiveness of tourism firms
 
Creator Ухлічєва, І.В.
Жупаненко, А.В.
Ухличева, И.В.
Жупаненко, А.В.
Ukhlicheva, I.
Zhupanenko, A.
 
Subject туризм
цінова політика
стратегія
конкурентноспроможність
туризм
ценовая политика
стратегия
конкурентоспособность
tourism
pricing strategy
competitiveness
strategy
 
Description В умовах ринкової економіки комерційний успіх будь-якого туристичного підприємства багато в чому залежить від правильно обраної стратегії і тактики ціноутворення на товари і послуги. У статті розглянуті найбільш поширені в індустрії туризму стратегії ціноутворення, а також проаналізовано ефективність їх використання на практиці і виділені основні переваги і недоліки.
В условиях рыночной экономики коммерческий успех любого туристического предприятия во многом зависит от правильно выбранной стратегии и тактики ценообразования на товары и услуги. В статье рассмотрены наиболее распространенные в индустрии туризма стратегии ценообразования, а также проанализирована эффективность их использования на практике и выделены основные преимущества и недостатки.
In a market economy, the commercial success of any tourism enterprise largely depends on the correct strategy and tactics of pricing for goods and services. The article describes the most common in the travel industry pricing strategies, as well as analyzed the effectiveness of their use in practice and highlights the major advantages and disadvantages.
 
Date 2014-08-20T13:20:08Z
2014-08-20T13:20:08Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ухлічєва І. В. Стратегії цінової політики як метод підвищення конкурентоспроможності туристичних фірм / І. В. Ухлічєва, А. В. Жупаненко // Індустрія гостинності у країнах Европи: Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (16-18 грудня 2010 р.). – Сімферополь: ВіТроПринт, 2010. – С. 137-139.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2143
 
Language uk
 
Publisher ВіТроПринт