Пути формирования бренда туристической дестинации
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пути формирования бренда туристической дестинации
Шляхи формування бренду туристичної дестинації Ways of formation of tourist destination’s brand |
|
Creator |
Давыденко, И.В.
Давиденко, І.В. Davydenko, I. |
|
Subject |
туризм и рекреация
бренд туристическая дестинация построение бренда туристопоток туризм та рекреація бренд туристична дестинація побудова бренду туристопотік tourism and recreation brand tourist destination brand building the tourist flow |
|
Description |
Рассмотрены основы и подходы к формированию бренда туристической дестинации, выделены стратегические преимущества использования брендинга территорий. Проанализированы существующие подходы создания брендов, приведены примеры формирования успешных брендов туристических дестинаций.
Розглянуто основи та підходи до формування бренду туристичної дестинації, виділені стратегічні переваги використання брендингу територій. Проаналізовано існуючі підходи створення брендів, наведені приклади формування успішних брендів туристичних дестинацій. Article describes the framework and approaches to creating a tourist destination brand, highlighted the strategic advantages of branding areas. Were analyzed existing approaches build brands, examples of successful brands formation tourist destinations. |
|
Date |
2014-08-21T10:28:59Z
2014-08-21T10:28:59Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Давыденко И. В. Пути формирования бренда туристической дестинации / И. В. Давыденко // Инновационные подходы к решению актуальных проблем сферы сервиса и услуг: Сб. научн. статей. – Киров: ООО «Экспересс Принт», 2012. – Вып. 5. - С. 29-38.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2145 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
ООО «Экспересс Принт»
|
|