Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Концептуальные особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта Conceptual features of the marketing system of the enterprises of railway transport |
|
Creator |
Жарська, І.О.
Жарская, И.А. Zharska, I. |
|
Subject |
залізничний транспорт
маркетинг перевезення вантажів транспортні послуги якість железнодорожный транспорт маркетинг грузовые перевозки транспортные услуги качество railway transport marketing cargo transportation quality |
|
Description |
У статті виділено специфічні риси маркетингової системи залізничного транспорту України. Проаналізовано організаційну структуру маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.
В статье выделены специфические черты маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам. The article highlighted the specific features of marketing of railway transport of Ukraine. Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic. |
|
Date |
2014-10-17T10:51:45Z
2014-10-17T10:51:45Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. – 2007. – №2(42). - С. 45-55.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Українська асоціація маркетингу
|
|