Запис Детальніше

Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Концептуальные особенности маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта
Conceptual features of the marketing system of the enterprises of railway transport
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject залізничний транспорт
маркетинг
перевезення вантажів
транспортні послуги
якість
железнодорожный транспорт
маркетинг
грузовые перевозки
транспортные услуги
качество
railway transport
marketing
cargo
transportation
quality
 
Description У статті виділено специфічні риси маркетингової системи залізничного транспорту України. Проаналізовано організаційну структуру маркетингової системи та визначено підрозділи, які виконують маркетингові функції окремо за вантажними та пасажирськими перевезеннями.
В статье выделены специфические черты маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Проанализирована организационная структура маркетинговой системы и определены подразделения, выполняющие маркетинговые функции отдельно по грузовым и пассажирским перевозкам.
The article highlighted the specific features of marketing of railway transport of Ukraine. Analysis of organizational structures and marketing system defined units that perform marketing functions separately for freight and passenger traffic.
 
Date 2014-10-17T10:51:45Z
2014-10-17T10:51:45Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Жарська І. О. Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту / І. О. Жарська, М. А. Окландер // Маркетинг в Україні. – 2007. – №2(42). - С. 45-55.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2400
 
Language uk
 
Publisher Українська асоціація маркетингу