Запис Детальніше

Використання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послуг
Использование совместного анализа для исследования поведения потребителей образовательных услуг
Using of conjoint analysis for research of behavior consumers of educational services
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject освітня послуга
поведінка споживача
сумісний аналіз
атрибут
профіль
рівень
образовательная услуга
поведение потребителя
совместный анализ
атрибут
профиль
уровень
educational services
consumer behavior
conjoint analysis
attribute
profile
level
 
Description На основі аналізу послуг вищих навчальних закладів визначені атрибути освітньої послуги та їх рівні. Розроблено три профілі послуги «Навчання за спеціальністю «Маркетинг». Проведено письмове опитування студентів 2-4 курсів Одеського національного економічного університету і виявлено, що переважна більшість студентів прагне отримувати послуги високого рівня і готова сплачувати за це більшу вартість. Аналіз отриманих результатів виконано за допомогою інструментів числового процесору Excel та пакету статистичного аналізу даних SPSS.
На основе анализа услуг высших учебных заведений определены атрибуты образовательной услуги и их уровни. Разработаны три профиля услуги «Обучение по специальности« Маркетинг ». Проведен письменный опрос студентов 2-4 курсов Одесского национального экономического университета и выявлено, что подавляющее большинство студентов стремится получать услуги высокого уровня и готова платить за это большую стоимость. Анализ полученных результатов выполнен с помощью инструментов числового процессора Excel и пакета статистического анализа данных SPSS.
Purpose: Development of methodological basis of the conjoint analysis in the field of education. Methodology: marketing research of consumer preferences of students of higher educational establishments in the form of a written survey and analysis of the results obtained using the tools of numerical processor Excel and statistical data analysis package SPSS. Findings: were identified attributes of educational service and their levels. It was developed three profiles of service «Study on specialty «Marketing». A survey has been conducted with students 2-4 courses of Odessa National Economic University and found that the majority of students seeks to get high quality services and ready to pay for this higher cost.
 
Date 2014-10-17T10:56:44Z
2014-10-17T10:56:44Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Жарська І. О. Використання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послуг / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Вісник КНУТД. – 2014. – №4(78). – С. 51-60.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2401
 
Language uk
 
Publisher Київський національний університет технологій і дизайну