Запис Детальніше

Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту
Маркетинговые аспекты реформирования железнодорожного транспорта
Marketing aspects of railway reform
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject залізничний транспорт
маркетинг
оцінка ефективності
перевезення вантажів
транспортні послуги
якість
железнодорожный транспорт
маркетинг
оценка эффективности
грузовые перевозки
транспортные услуги
качество
railway transport
marketing
evaluation of the effectiveness
cargo
transportation
quality
 
Description Монографія присвячена розробленню теоретичних положень і методико-практичних рекомендацій щодо маркетингових аспектів реформування залізничного транспорту як наукового підгрунтя підвищення конкурентоспроможності Укрзалізниці. На основі використання методів маркетингового та статистичного аналізу визначено специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, запропоновано принципи її реформування, удосконалено класифікацію маркетингових витрат, систему показників для оцінки ефективності функціонування та систему показників якості послуг з перевезення, типологізовано інтегральний показник ефективності функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.
Монография посвящена разработке теоретических положений и методико-практических рекомендаций относительно маркетинговых аспектов реформирования железнодорожного транспорта как научной основы повышения его конкурентоспособности. На основе использования методов маркетингового и статистического анализа определены специфические черты маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта, предложены принципы ее реформирования, усовершенствована классификация маркетинговых затрат, система показателей для оценки эффективности маркетинга.
The monograph is devoted to the development of theoretical positions and methodological and practical recommendations on the marketing aspects of the reform of the railway transport as a scientific basis for improving its competitiveness. Based on the use of marketing methods and statistical analysis determined the specific features of the marketing system of the enterprises of railway transport, the proposed principles of reform, improved classification of marketing costs, the system of indicators for evaluating the effectiveness of marketing.
 
Date 2014-10-17T11:17:16Z
2014-10-17T11:17:16Z
2010
 
Type Book
 
Identifier Жарська І. О. Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту: монографія / І. О. Жарська, М. А. Окландер. – Одеса: Астропринт, 2010. – 248 с.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2403
 
Language uk
 
Publisher Астропринт