Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Subject |
суб’єктивні маркетингові ризики
субъективные маркетинговые риски subjective marketing risks |
|
Description |
У роботі виконано якісний аналіз суб’єктивних маркетингових ризиків, для чого з’ясовано види та фактори ризиків на кожному з етапів розроблення та виведення на ринок інноваційної продукції, виконано їх кількісну оцінку та запропоновано відповідні способи зниження. В работе выполнен качественный анализ субъективных маркетинговых рисков, для чего установлены виды и выяснены факторы рисков на каждом из этапов разработки и выведения инновационной продукции на рынок, выполнена их количественная оценка и предложены соответствующие способы снижения. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-03-03T08:06:50Z
2011-03-03T08:06:50Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бiловодська, О.А. Урахування суб`єктивних маркетингових ризикiв при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок [Текст] / О.А. Бiловодська // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №1. — С.96-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3528 |
|
Language |
uk
|
|