Запис Детальніше

Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject суб’єктивні маркетингові ризики
субъективные маркетинговые риски
subjective marketing risks
 
Description У роботі виконано якісний аналіз суб’єктивних маркетингових ризиків, для чого з’ясовано
види та фактори ризиків на кожному з етапів розроблення та виведення на ринок інноваційної
продукції, виконано їх кількісну оцінку та запропоновано відповідні способи зниження.
В работе выполнен качественный анализ субъективных маркетинговых рисков, для чего
установлены виды и выяснены факторы рисков на каждом из этапов разработки и выведения
инновационной продукции на рынок, выполнена их количественная оценка и предложены
соответствующие способы снижения.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-03-03T08:06:50Z
2011-03-03T08:06:50Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Бiловодська, О.А. Урахування суб`єктивних маркетингових ризикiв при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок [Текст] / О.А. Бiловодська // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №1. — С.96-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3528
 
Language uk