Соціально-відповідальний бізнес як один із напрямків поліпшення іміджу вітчизняних суб’єктів господарювання
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціально-відповідальний бізнес як один із напрямків поліпшення іміджу вітчизняних суб’єктів господарювання
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Сагер, Людмила Юрьевна Saher, Liudmyla Yuriivna Сагер, Людмила Юріївна |
|
Subject |
бізнес
бизнес Business соціальна відповідальність социальная ответственность Social Responsibility |
|
Description |
У статті проаналізовано суть та напрямки впровадження соціально-відповідального бізнесу, напрямки та фактори розвитку даного виду діяльності у вітчизняних умовах, проведено аналіз переваг та недоліків від соціально-відповідальної поведінки компаній як для них самих, так і для держави та суспільства. В статье проанализировано суть и направления внедрения социально-отвественного бизнеса, направления и факторы развития данного вида деятельности в отечественных условиях, проведен анализ преимуществ и недостатков от социально ответственного поведения компаний как для них самих, так и для государства и общества. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-03-03T08:28:06Z
2011-03-03T08:28:06Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Соцiально-вiдповiдальний бiзнес як один iз напрямкiв полiпшення iмiджу вiтчизняних суб`єктiв господарювання [Текст] / В.В. Божкова, Л.Ю. Сагер // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №1. — С.145-153.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3534 |
|