Запис Детальніше

Соціально-відповідальний бізнес як один із напрямків поліпшення іміджу вітчизняних суб’єктів господарювання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-відповідальний бізнес як один із напрямків поліпшення іміджу вітчизняних суб’єктів господарювання
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Сагер, Людмила Юрьевна
Saher, Liudmyla Yuriivna
Сагер, Людмила Юріївна
 
Subject бізнес
бизнес
Business
соціальна відповідальність
социальная ответственность
Social Responsibility
 
Description У статті проаналізовано суть та напрямки впровадження соціально-відповідального бізнесу,
напрямки та фактори розвитку даного виду діяльності у вітчизняних умовах, проведено аналіз
переваг та недоліків від соціально-відповідальної поведінки компаній як для них самих, так і для
держави та суспільства.
В статье проанализировано суть и направления внедрения социально-отвественного бизнеса,
направления и факторы развития данного вида деятельности в отечественных условиях,
проведен анализ преимуществ и недостатков от социально ответственного поведения компаний
как для них самих, так и для государства и общества.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-03-03T08:28:06Z
2011-03-03T08:28:06Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Соцiально-вiдповiдальний бiзнес як один iз напрямкiв полiпшення iмiджу вiтчизняних суб`єктiв господарювання [Текст] / В.В. Божкова, Л.Ю. Сагер // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №1. — С.145-153.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3534