Запис Детальніше

Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики
Моделювання маркетингової стратегії компанії методом системної динаміки
Simulation marketing strategy by system dynamics
 
Creator Гострик, А.М.
Гострик, О.М.
Hostryk, A.
 
Subject маркетинг
стратегия
моделирование
системная динамика
маркетинг
стратегія
моделювання
системна динаміка
marketing
strategy
simulation
system dynamics
 
Description В докладе рассматриваются вопросы прогнозирования зависимости количества клиентов фирмы от ее маркетинговой стратегии. Предлагается имитационная модель маркетинговой стратегии компании «Киевстар», в основе которой лежат принципы метода системной динамики.
У доповіді розглядаються питання прогнозування залежності кількості клієнтів фірми від її маркетингової стратегії. Пропонується імітаційна модель маркетингової стратегії компанії «Київстар», в основі якої лежать принципи методу системної динаміки.
The report addresses the issue of forecasting the number of customers of the company depending on its marketing strategy. It is proposed simulation model of the marketing strategy of the company "Kyivstar", which is based on the principles of system dynamics methods.
 
Date 2014-11-04T12:51:18Z
2014-11-04T12:51:18Z
2011
 
Type Other
 
Identifier Гострик А. М. Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко, П. И. Сокуренко // Аналіз сучасних економічних процесів та інформаційні технології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції: в 6 томах. - Днепропетровск: К. О. Біла, 2011. - Т. 4: Математичні методи та моделі в менеджменті та маркетингу. – С. 21-23.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2493
 
Language ru
 
Publisher Біла К. О.