Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики
Моделювання маркетингової стратегії компанії методом системної динаміки Simulation marketing strategy by system dynamics |
|
Creator |
Гострик, А.М.
Гострик, О.М. Hostryk, A. |
|
Subject |
маркетинг
стратегия моделирование системная динамика маркетинг стратегія моделювання системна динаміка marketing strategy simulation system dynamics |
|
Description |
В докладе рассматриваются вопросы прогнозирования зависимости количества клиентов фирмы от ее маркетинговой стратегии. Предлагается имитационная модель маркетинговой стратегии компании «Киевстар», в основе которой лежат принципы метода системной динамики.
У доповіді розглядаються питання прогнозування залежності кількості клієнтів фірми від її маркетингової стратегії. Пропонується імітаційна модель маркетингової стратегії компанії «Київстар», в основі якої лежать принципи методу системної динаміки. The report addresses the issue of forecasting the number of customers of the company depending on its marketing strategy. It is proposed simulation model of the marketing strategy of the company "Kyivstar", which is based on the principles of system dynamics methods. |
|
Date |
2014-11-04T12:51:18Z
2014-11-04T12:51:18Z 2011 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Гострик А. М. Моделирование маркетинговой стратегии компании методом системной динамики / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко, П. И. Сокуренко // Аналіз сучасних економічних процесів та інформаційні технології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції: в 6 томах. - Днепропетровск: К. О. Біла, 2011. - Т. 4: Математичні методи та моделі в менеджменті та маркетингу. – С. 21-23.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2493 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Біла К. О.
|
|