Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы
Моделювання товарно-ринкової стратегії фірми Modelling commodity-market strategy firm |
|
Creator |
Гострик, А.М.
Гострик, О.М. Hostryk, A. |
|
Subject |
моделирование
показатели эффективности прогнозирование моделювання показники ефективності прогнозування modeling performance indicators forecasting |
|
Description |
В докладе рассмотрены вопросы прогнозирования финансовых результатов деятельности фирмы, таких как количество клиентов, средний доход, рентабельность и порог инвестиций в маркетинг. На основании полученных результатов сделан вывод о перспективах развития фирмы на планируемый период с учетом условий рентабельности инвестиций в маркетинг и рекламу компании.
У доповіді розглянуті питання прогнозування фінансових результатів діяльності фірми, таких як кількість клієнтів, середній дохід, рентабельність і поріг інвестицій в маркетинг. На підставі отриманих результатів зроблено висновок про перспективи розвитку фірми на запланований період з урахуванням умов рентабельності інвестицій у маркетинг і рекламу компанії. The report addressed the issue of forecasting financial performance of the firm, such as the number of customers, average revenue, profitability and threshold investment in marketing. Based on these results it was concluded about the prospects of the company in the planned period subject to the conditions ROI on marketing and advertising company. |
|
Date |
2014-11-04T14:55:37Z
2014-11-04T14:55:37Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Гострик А. М. Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко // Збірник наукових праць III Міжнародної науково-практичної конференції «Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки». – Черкаси: Брама-Україна, 2013. – С. 11-14.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Брама-Україна
|
|