Запис Детальніше

Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы
Моделювання товарно-ринкової стратегії фірми
Modelling commodity-market strategy firm
 
Creator Гострик, А.М.
Гострик, О.М.
Hostryk, A.
 
Subject моделирование
показатели эффективности
прогнозирование
моделювання
показники ефективності
прогнозування
modeling
performance indicators
forecasting
 
Description В докладе рассмотрены вопросы прогнозирования финансовых результатов деятельности фирмы, таких как количество клиентов, средний доход, рентабельность и порог инвестиций в маркетинг. На основании полученных результатов сделан вывод о перспективах развития фирмы на планируемый период с учетом условий рентабельности инвестиций в маркетинг и рекламу компании.
У доповіді розглянуті питання прогнозування фінансових результатів діяльності фірми, таких як кількість клієнтів, середній дохід, рентабельність і поріг інвестицій в маркетинг. На підставі отриманих результатів зроблено висновок про перспективи розвитку фірми на запланований період з урахуванням умов рентабельності інвестицій у маркетинг і рекламу компанії.
The report addressed the issue of forecasting financial performance of the firm, such as the number of customers, average revenue, profitability and threshold investment in marketing. Based on these results it was concluded about the prospects of the company in the planned period subject to the conditions ROI on marketing and advertising company.
 
Date 2014-11-04T14:55:37Z
2014-11-04T14:55:37Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Гострик А. М. Моделирование товарно-рыночной стратегии фирмы / А. М. Гострик, Е. А. Степаненко // Збірник наукових праць III Міжнародної науково-практичної конференції «Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки». – Черкаси: Брама-Україна, 2013. – С. 11-14.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
 
Language ru
 
Publisher Брама-Україна