Запис Детальніше

Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки
Aнализ зависимости уровня конкурентоспособности туристических предприятий от контролируемой ими доли рынка
Analysis dependensy of the tourism enterprise competitiveness level from their market share
 
Creator Павлоцький, В.Я.
Павлоцкий, В.Я.
Pavlotsky, V.
 
Subject конкуренція
рівень конкурентоспроможності
частка ринку
рентабельність продажів
рентабельність діяльності
лінійна кореляція
рангова кореляція
конкуренция
уровень конкурентоспособности
доля рынка
рентабельность продаж
рентабельность деятельности
линейная корреляция
ранговая корреляция
competition
competitiveness level
market share
return on sales
return on activity
linear correlation
rank correlation
 
Description Проаналізовано, стосовно суб’єктів туристичної галузі, основні, відомі з публікацій останніх років, підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємств. Вивчено зв’язок між часткою ринку, що належить туристичним підприємствам, і основними показниками ефективності їх діяльності. Обґрунтовано висновки про неможливість ототожнення ринкової частки із рівнем конкурентоспроможності туристичних підприємств.
Проанализированы, по отношению к субъектам туристической отрасли, основные, известные из публикаций последних лет, подходы к определению уровня конкурентоспособности предприятий. Изучена связь между долей рынка, принадлежащей туристическим предприятиям, и основными показателями эффективности их деятельности. Обоснованы выводы о невозможности отождествления доли рынка с уровнем конкурентоспособности туристических предприятий.
The major, well-known from the reсent years publications, approaches to determining the level of competitiveness of enterprises, related to subjects of tourism industry, were analyzed. The relationship between the market share, owned by tourism enterprises, and key performance indicators of their activity were studied. The impossibility of identifying the market share with the level of competitiveness of tourism enterprises was concluded.
 
Date 2014-11-18T13:33:08Z
2014-11-18T13:33:08Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Павлоцький В. Я. Аналіз залежності рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств від контрольованої ними ринкової частки / В. Я. Павлоцький // Економіка і управління. – 2013. - №5. – С. 24-30.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
 
Language uk
 
Publisher Національна академія природоохоронного і курортного будівництва