Запис Детальніше

Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств
Маркетинговый инструментарий статистической оценки конкурентоспособности предприятий
Marketing tools of statistical evaluation of the enterprises’ competitiveness
 
Creator Янковий, О.Г.
Янковой, А.Г.
Yankovoy, A.
 
Subject конкурентоспроможність підприємства
багатовимірні статистичні методи
маркетингова діяльність
конкурентоспособность предприятия
многомерные статистические методы
маркетинговая деятельность
competitiveness of the enterprise
multivariate statistical methods
marketing activities
 
Description У статті розглянуто підходи щодо оцінки конку-рентоспроможності підприємств за допомогою методів багатовимірного статистичного аналізу. Наведено методологічні засади визначення конкурентоспроможності у маркетинговій діяльності підприємства за факторним аналізом, таксономією та багатовимірним шкалюванням. Ці методи базуються на розгляданні конкурентоспроможності підприємства як економічної ознаки, що безпосередньо не вимірюється, тобто є прихованою, латентною.
В статье рассмотрены подходы к оценке конкурентоспособности предприятий с помощью методов многомерного статистического анализа. Приведены методологические основы определения конкурентоспособности в маркетинговой деятельности предприятия с помощью факторного анализа, таксономии иnмногомерного шкалирования. Эти методы базируются на рассмотрении конкурентоспособности предприятия как экономического фактора, который непосредственно не измеряется, то есть является скрытым, латентным.
The article discusses approaches to the assessment of the competitiveness of enterprises using methods of multivariate statistical analysis. The methodological basis is given for determining the competitiveness in the marketing activity of the enterprise with the help of factor analysis, multidimensional scaling and taxonomy. These methods are based on the consideration of the company's competitiveness as an economic factor, which is not measured directly, it is hidden, latent.
 
Date 2014-11-19T09:33:56Z
2014-11-19T09:33:56Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Янковий О. Г. Маркетинговий інструментарій статистичної оцінки конкурентоспроможності підприємств / О. Г. Янковий // Економіка: реалії часу. – 2014. – №4 (14). – С. 63-72.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний політехнічний університет