Запис Детальніше

Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств
Формирование выборки в маркетинговых исследованиях машиностроительных предприятий
The sampling in marketing research of machine-building enterprises
 
Creator Янковий, О.Г.
Янковой, А.Г.
Yankovoy, A.
 
Subject вибірка
маркетингове дослідження
інновації
споживач
машинобудівна галузь
выборка
маркетинговое исследование
инновации
потребитель
машиностроительная отрасль
sampling
marketing research
innovation
consumer
machine-building industry
 
Description Розглянуто питання проведення вибіркового обстеження в сучасному маркетинговому дослідженні інновацій. Проаналізовано існуючі підходи до формування вибірки і визначення її стандартної й граничної помилок та побудови довірчих інтервалів параметрів генеральної сукупності.
Рассмотрены вопросы проведения выборочного обследования в современном маркетинговом исследовании инноваций. Проанализированы существующие подходы к формированию выборки и определение ее стандартной и предельной ошибок и построения доверительных интервалов параметров генеральной совокупности.
The problems of sample surveys in contemporary marketing research innovation were considered. The existing approaches to sampling and determination of its standard and limiting errors and construct confidence intervals of the parameters of the General set were analyzed.
 
Date 2014-11-19T11:55:18Z
2014-11-19T11:55:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Янковий О. Г. Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємств / О. Г. Янковий // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – № 2 (53). – С. 173-179.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет