Запис Детальніше

Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств
Формирование ассортиментной стратегии мясоперерабатывающих предприятий
The forming of assortment strategy for meat-processing industry
 
Creator Дяченко, Л.Е.
Безнесюк, Я.М.
Дяченко, Л.Э.
Безнесюк, Я.Н.
Dyachenko, L.
Beznesyuk, Y.
 
Subject асортиментна стратегія
м’ясопереробна промисловість
методи стратегічного аналізу
матриця БКГ
ассортиментная стратегия
мясоперерабатывающая промышленность
методы стратегического анализа
матрица БКГ
assortment strategy
meat-processing industry
methods of Strategic analysis
BCG matrix
 
Description В статті розглянуто необхідність формування асортиментної стратегії для м’ясопереробних підприємств. Побудовано матрицю БКГ та проаналізовано отримані результати, сформовано висновки щодо основних тенденції асортиментної політики м’ясопереробних підприємств.
В статье рассмотрена необходимость формирования ассортиментной стратегии для мясоперерабатывающих предприятий. Построено матрицу БКГ и проанализированы полученные результаты, сформулированы выводы относительно основных тенденции ассортиментной политики мясоперерабатывающих предприятий.
The necessity of forming the assortment strategy for meat-processing industry was regarded. The BCG matrix was constructed and the results were analyzed. The conclusions concerning the main tendencies of assortment strategy for meat-processing industry were formed.
 
Date 2014-12-12T09:05:02Z
2014-12-12T09:05:02Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Дяченко Л. Е. Формування асортиментної стратегії м’ясопереробних підприємств / Л. Е. Дяченко, Я. М. Безнесюк // Аграрний вісник Причорномор’я. – 2012. - № 65. - С. 63-66.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2667
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний аграрний університет