Запис Детальніше

Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві
Методика аналіза качества обслуживания потребителей на туристическом предприятии
Method of analysis of consumer’s quality service in tourist firm (enterprise)
 
Creator Бедрадіна, Г.К.
Герасименко, В.Г.
Бедрадина, А.К.
Герасименко, В.Г.
Bedradina, G.
Gerasimenko, V.
 
Subject якість туристичного продукту
якість обслуговування клієнтів
аналіз інцидентів
аналіз точок стикання
качество туристического продукта
качество обслуживания клиентов
анализ инцидентов
анализ точек соприкосновения
quality of tour product
quality of customer’s service
analysis of incidents
analysis of points of contact
 
Description У статті обґрунтовується положення про наявність в туроператорської діяльності двох видів якості послуг: «якості туристичного продукту» і «якості обслуговування клієнтів». Відповідно до наведеного тезису якість туристичного продукту пропонується аналізувати на основі структуризації і оцінки його окремих елементів. Для оцінки якості обслуговування клієнтів найбільш підходящим автори вважають метод, що пов'язаний з аналізом точок стикання персоналу фірми з клієнтурою.
В статье обосновывается положение о наличии в туроператорской деятельности двух видов качества услуг: «качества туристического продукта» и «качества обслуживания клиентов». В соответствии с приведенным тезисом качество туристического продукта предлагается анализировать на основе структуризации и оценки его отдельных элементов. Для оценки качества обслуживания клиентов наиболее подходящим авторы считают метод, основанный на анализе точек соприкосновения персонала фирмы с клиентурой.
It is grounded position of presence in the touroperating activity two kinds of service’s quality in the article. There are “quality of tour product” and “quality of client’s service”. In accordance with mentioned thesis it is suggested to analyse quality of tourist product on the basis of structurization and estimation of its particular elements. Authors consider to be the most appropriate for the estimation of consumer’s service quality the method, based on analysis of points of contact of personal with clients.
 
Date 2014-12-12T12:14:53Z
2014-12-12T12:14:53Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Бедрадіна Г. К. Методика аналізу якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві / Г. К. Бедрадіна, В. Г. Герасименко // Экономика Крыма. - 2010. - №1 (30). - С. 178-183.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2708
 
Language uk
 
Publisher ТНУ им. Вернадского