Запис Детальніше

Методика оцінки якості туроператорської діяльності

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика оцінки якості туроператорської діяльності
Методика оценки качества туроператорской деятельности
Methods of assessing the quality of tour activities
 
Creator Бедрадіна, Г.К.
Герасименко, В.Г.
Бедрадина, А.К.
Герасименко, В.Г.
Bedradina, G.
Gerasimenko, V.
 
Subject туроператор
туристична діяльність
туризм
туроператор
туристическая деятельность
туризм
tour operator
tourism activities
tourism
 
Description Туристичною діяльністю займається велика кількість різних типів підприємств, серед яких важливе місце займають фірми-туроператори. Туроператором (від англійської – «tour operator») у загальному розумінні називається спеціалізоване підприємство, яке займається організацією внутрішніх та міжнародних подорожей. Визначальною й найбільш характерною для фірми-туроператора вважається функція організації виробництва і продажу власних групових або індивідуальних туристичних подорожей, які уявляють собою пакет основних і додаткових туристичних послуг.
Туристической деятельностью занимается большое количество различных типов предприятий, среди которых важное место занимают фирмы-туроператоры. Туроператором (от английского - «tour operator») в общем смысле называется специализированное предприятие, которое занимается организацией внутренних и международных путешествий. Определяющей и наиболее характерной для фирмы-туроператора считается функция организации производства и продажи собственных групповых или индивидуальных туристических путешествий, которые представляют собой пакет основных и дополнительных туристических услуг.
Tourist activities engaged in many different types of businesses, including the most important are company-tour operators. Tour Operator (English - «tour operator») in a general sense is called a specialized enterprise engaged in domestic and international travel. The defining characteristic and most firms Tour operator considered a function of production and sale of own group or individual tourist trips, which represent a package of basic and additional tourist services.
 
Date 2014-12-12T12:23:04Z
2014-12-12T12:23:04Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Бедрадіна Г. К. Методика оцінки якості туроператорської діяльності / Г. К. Бедрадіна, В. Г. Герасименко // Розвиток туризму в період економічної кризи: Матеріали XII Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених (м.Донецьк, 13-14 квітня 2010р.). – Донецьк: Донецький інститут туристичного бізнесу, 2010. – С. 147-148.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709
 
Language uk
 
Publisher Донецький інститут туристичного бізнесу