Методика оцінки якості туроператорської діяльності
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика оцінки якості туроператорської діяльності
Методика оценки качества туроператорской деятельности Methods of assessing the quality of tour activities |
|
Creator |
Бедрадіна, Г.К.
Герасименко, В.Г. Бедрадина, А.К. Герасименко, В.Г. Bedradina, G. Gerasimenko, V. |
|
Subject |
туроператор
туристична діяльність туризм туроператор туристическая деятельность туризм tour operator tourism activities tourism |
|
Description |
Туристичною діяльністю займається велика кількість різних типів підприємств, серед яких важливе місце займають фірми-туроператори. Туроператором (від англійської – «tour operator») у загальному розумінні називається спеціалізоване підприємство, яке займається організацією внутрішніх та міжнародних подорожей. Визначальною й найбільш характерною для фірми-туроператора вважається функція організації виробництва і продажу власних групових або індивідуальних туристичних подорожей, які уявляють собою пакет основних і додаткових туристичних послуг.
Туристической деятельностью занимается большое количество различных типов предприятий, среди которых важное место занимают фирмы-туроператоры. Туроператором (от английского - «tour operator») в общем смысле называется специализированное предприятие, которое занимается организацией внутренних и международных путешествий. Определяющей и наиболее характерной для фирмы-туроператора считается функция организации производства и продажи собственных групповых или индивидуальных туристических путешествий, которые представляют собой пакет основных и дополнительных туристических услуг. Tourist activities engaged in many different types of businesses, including the most important are company-tour operators. Tour Operator (English - «tour operator») in a general sense is called a specialized enterprise engaged in domestic and international travel. The defining characteristic and most firms Tour operator considered a function of production and sale of own group or individual tourist trips, which represent a package of basic and additional tourist services. |
|
Date |
2014-12-12T12:23:04Z
2014-12-12T12:23:04Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бедрадіна Г. К. Методика оцінки якості туроператорської діяльності / Г. К. Бедрадіна, В. Г. Герасименко // Розвиток туризму в період економічної кризи: Матеріали XII Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених (м.Донецьк, 13-14 квітня 2010р.). – Донецьк: Донецький інститут туристичного бізнесу, 2010. – С. 147-148.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Донецький інститут туристичного бізнесу
|
|