Запис Детальніше

Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів
Современные тенденции рынка парфюмерных товаров
Current trends of the market of perfumery goods
 
Creator Захарчук, В.Г.
Захарчук, В.Г.
Zakharchuk, V.
 
Subject парфумерні товари
якість запаху
асортимент
споживчі властивості
групи споживачів
структура ринку парфумів
лідери виробників
інфраструктура
парфюмерные товары
качество запаха
ассортимент
потребительские свойства
группы потребителей
структура рынка духов
лидеры производителей
инфраструктура
perfumery products
the quality of smell
assortment
consumer characteristics
consumer groups
perfumery market structure
leading manufacturers
infrastructure
 
Description У статті розглядаються фактори, що впливають на формування асортименту парфумерних товарів і основні напрямки, за якими змінюється асортимент під впливом науково-технічного прогресу. Насичення ринку диктує схожість асортименту в різних мережах, а також рівень цін, але вже починає набирати силу тенденція створення ексклюзивного асортименту в кожній мережі.
В статье рассматриваются факторы, влияющие на формирование ассортимента парфюмерных товаров и основные направления, по которым меняется ассортимент под влиянием научно-технического прогресса. Насыщение рынка диктует схожесть ассортимента в различных сетях, а также уровень цен, но уже начинает набирать силу тенденция создания эксклюзивного ассортимента в каждой сети.
The article discusses the factors affecting the formation of perfumery assortment and main areas in which changes the assortment under the influence of scientific and technical progress. Saturation of the market dictates the assortment similarity in different networks, as well as the price level, but the trend starts of creating an exclusive assortment in each network.
 
Date 2014-12-12T13:59:29Z
2014-12-12T13:59:29Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Захарчук В.Г. Сучасні тенденції ринку парфумерних товарів / В. Г. Захарчук., І. В. Шевчук // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2009. - № 19 (97). – С. 98-109.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2714
 
Language uk
 
Publisher Одеський державний економічний університет