Запис Детальніше

Управління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу
Управление качеством услуг туристического предприятия на основе бенчмаркинга
Quality management of services of the tourist enterprise on the basis of a benchmarking
 
Creator Бедрадіна, Г.К.
Бедрадина, А.К.
Bedradina, G.
 
Subject бенчмаркінг
туризм
туристичні послуги
управління
туристичні підприємства
бенчмаркинг
туризм
туристические услуги
управление
туристические предприятия
benchmarking
tourism
travel services
management
tourism enterprises
 
Description У ринковій економіці увагу приділяють проблемам якості. Серйозна конкурентна боротьба обумовила у країнах з розвинутою ринковою економікою розробку програм якості. В наукових дослідженнях та в практиці виникла необхідність вироблення об’єктивних показників для оцінки можливостей фірм виробляти продукцію з необхідними якісними характеристиками. Ефективне функціювання туристичного підприємства в сучасних умовах передбачає адекватне реагування на змінення ситуації на ринку. Саме цим обумовлена, зокрема, необхідність впровадження бенчмаркінгу в систему управління якістю послуг туристичного підприємства.
В рыночной экономике внимание уделяют проблемам качества. Серьезная конкурентная борьба обусловила в странах с развитой рыночной экономикой разработку программ качества. В научных исследованиях и в практике возникла необходимость выработки объективных показателей для оценки возможностей фирм производить продукцию с необходимыми качественными характеристиками. Эффективное функционирование туристического предприятия в современных условиях предполагает адекватное реагирование на изменение ситуации на рынке. Именно этим обусловлена, в частности, необходимость внедрения бенчмаркинга в систему управления качеством услуг туристического предприятия.
In market economy the attention is paid to quality problems. Serious competitive fight caused in the countries with the developed market economy development of programs of quality. In scientific researches and in practice there was a need of development of objective indicators to make production with necessary qualitative characteristics for an assessment of opportunities of firms. Effective functioning of the tourist enterprise in modern conditions assumes adequate response to change of a situation in the market. It caused, in particular, need of introduction of a benchmarking in a control system of quality of services of the tourist enterprise.
 
Date 2014-12-15T07:25:42Z
2014-12-15T07:25:42Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Бедрадіна Г. К. Управління якістю послуг туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу / Г. К. Бедрадіна // Сучасні технології управління туристичними та готельно-ресторанним бізнесом: Матеріали першої Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (25 вересня 2009 р). – 2009. – С. 40-42.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2715
 
Language uk
 
Publisher Маріупольський державний гуманітарний університет