Запис Детальніше

Брендинг туристического региона

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг туристического региона
Брендінг туристичного регіону
Branding of the tourist region
 
Creator Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
 
Subject конкурентоспособность
маркетинг
позиционирование
туристический поток
гостиничные услуги
бренд
туристический регион
конкурентоспроможність
маркетинг
позиціонування
туристичний потік
готельні послуги
бренд
туристичний регіон
competitiveness
marketing
positioning
tourist flow
hotel services
brand
tourist region
 
Description В статье рассмотрены современные проблемы брендинга как одного из маркетинговых инструментов повышения конкурентоспособности туристического региона.
Проведен анализ региональных факторов, влияющих на разработку бренда туристического региона и его конкурентоспособность в целом. Предложены подходы к брендингу и продвижению туристического региона. Региональный туристический бренд, автор предлагает рассматривать как один из инструментов продвижения туристско-рекреационного потенциала территории. Предлагаемые меры включают как формирование информационного поля, так и направления модернизации инфраструктуры, внедрение новых стандартов качества обслуживания туристов и отдыхающих на приморских территориях. Даны рекомендации по продвижению туристического бренда региона на туристическом рынке.
У статті розглянуто сучасні проблеми брендингу як одного з маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності туристичного регіону.
Проведено аналіз регіональних факторів, що впливають на розробку бренду туристичного регіону та його конкурентоспроможність в цілому. Запропоновано підходи до брендингу та просуванню туристичного регіону. Регіональний туристичний бренд, автор пропонує розглядати як один з інструментів просування туристично-рекреаційного потенціалу території. Пропоновані заходи включають як формування інформаційного поля, так і напрями модернізації інфраструктури, впровадження нових стандартів якості обслуговування туристів і відпочиваючих на приморських територіях. Дано рекомендації по просуванню туристичного бренду регіону на туристичному ринку.
The article examines contemporary issues of branding as a marketing tool for improving the competitiveness of tourism in the region. The analysis of the regional factors affecting the development of the brand in the region and its tourist competitiveness in general. Proposed approaches to branding and brand promotion of the tourist region. Formation of regional tourism brands, the author proposes to consider as one of the tools of investment in tourist and recreational potential of the area. Suggested measures include both the formation of the information field and the direction of modernization of infrastructure, introduction of new service quality standards of tourists and vacationers in coastal areas. Recommendations are given to promote regional tourism brand in the tourist market.
 
Date 2015-02-11T11:38:41Z
2015-02-11T11:38:41Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Нездойминов С. Г. Брендинг туристического региона / С. Г. Нездойминов // Вестник ПГУ. Серия: Экономика. – 2014. - №4 (23). - С. 78-85.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2757
 
Language ru
 
Publisher Пермский государственный национальный исследовательский университет